Lakossági információk

A webáruházat úgy építettük fel, hogy minél egyszerűbben megtalálhassa és megrendelhesse az Ön által keresett termékeket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és igyekszünk a lehető legtöbb információt nyújtani a kiválasztott termékekkel kapcsolatban is. Ha mégis bármilyen kérdése lenne, amire úgy érzi nem kapott választ, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

  • Telefonon: +36 30 206-1000 (hétfőtől szombatig reggel 8-tól este 7-ig)
  • e-mailen: ugyfelszolgalat@regiojatek.hu
  • Online chat

Az áruházban rendelés feladása nélkül is tájékozódhat, nézelődhet. Ebben az esetben nem szükséges adatokat megadni. Az oldal tetején található kategóriák segítenek a termékek kiválasztásában. Az alkategóriákra kattintva részletes terméklistát kap, az egyes termékekre kattintva pedig bővebb információt tudhat meg a játékokról.

A feltüntetett áraink minden esetben a forintban fizetendő bruttó értékre vonatkoznak. A webáruház árai eltérhetnek a helyi áruházainkban kihelyezett áraktól.

Reméljük, hogy Ön is egyszerűnek és kézenfekvőnek találja majd a webáruház használatát.

A vásárláshoz lehetséges, de nem kötelező regisztrálni. A regisztráció előnyei közé tartozik, hogy könnyebben nyomon követhető a rendelés, hozzáférhet a törzsvásárlói program kedvezményeihez, hozzáadhat termékeket a kedvencek listához és visszakereshet korábbi rendeléseket.

Regisztrálni név, email cím és telefonszám megadásával lehetséges.

 

Nagykereskedelmi partnerek

Amennyiben Ön kereskedői partnerként szeretne regisztrálni kérjük olvassa el erről szóló tájékozatónkat IDE kattintva.

  1. A termékek között különböző kategóriák szerint, mint például nem, életkor, téma, gyártó, ár is kereshet a felső menüsor segítségével. A jobb felső sarokban található sávban rá is tud keresni egy-egy konkrét termékre név vagy kulcsszó szerint.
  2. A kiválasztott termékeknél kattintson a „kosárba rak” feliratú zöld ikonra. Ezek után lilára vált a jel, és lehetősége van beállítani a darabszámot. A kosár tartalma a rendelés véglegesítéséig bármikor ellenőrizhető, változtatható vagy törölhető.
  3. A válogatás befejezése után a jobb felső sarokban található Kosár gombra legördülő ablakának alján lévő Megrendelés gombra kattintva a rendelés lezárásához szükséges oldalra jut.
    • Először a termékek listáját találja, az azokhoz kapcsolódó megjegyzés rovattal. Ide írhatja igényeit a termékkel kapcsolatban (például milyen színben szeretné a játékot). Ennél a lépésnél tudja módosítani a rendelt termékek darabszámát, vagy eltávolítani őket kosarából. A zöld színű „tovább” gombra, vagy lila színű „vissza” gombra kattintva haladhat a megrendelés lépései közt.
    • A második lépésben kiválaszthatja az átvétel módját. Személyes átvétel esetén nevét, e-mail címét, és telefonszámát szükséges megadja, hogy rendelését rögzítsük. A GLS szolgáltatásának igénybevétele esetén a szállítási címen kívül, az átvevő személy neve is szükséges.
    • A harmadik lépésben a számlázási nevét, és címét adhatja meg. A számlát ezekre az adatokra fogjuk önnek kiállítani. Ennél a lépésnél választhatja ki a fizetés módját is, valamint írhat megjegyzést a rendelésével, valamint a kiszállítással kapcsolatban.
  4. A vásárláshoz szükséges adatok megadása után a Megrendelés összegzése oldalra jut, ahol ellenőrizheti a megrendelt termékeket, személyes adatait, a szállítási és a számlázási adatokat, és ha szükséges módosíthat rajtuk.
  5. Ha meggyőződött róla, hogy minden adat helyes, rendelését a lap alján található Megrendelés gombra kattintva véglegesítheti. Fontos, hogy ne felejtse el kipipálni „Az üzletszabályzatot elolvastam, és elfogadom” felirat melletti üres négyzetet, hogy rendelése rögzítésre kerülhessen.
  6. A megrendelésről minden esetben emailt küldünk a rendelés adataival. Kérjük ellenőrízze a levélszemét mappáját is, előfordulhat, hogy a levelező rendszer oda helyezte át levelünket tévedésből. Amennyiben ez történt, kérjük adjon hozzá bennünket a biztonságos feladók listájához.

Választható fizetési módok:

  1. Készpénz vagy bankkártyás fizetés az üzlethelyiségekben: ha a megrendelt termékeket egy kiválasztott REGIO üzletben személyesen veszed át, a webáruházban feltüntetett árat fizeted, mely eltérhet a polcokon szereplő áraktól. Ilyen esetben készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz a helyszínen.
  2. Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben személyesen szeretnéd átvenni a megrendelésed, bankkártyás fizetés csak a helyszínen, az áru átvételekor lehetséges. A személyes átvétel alkalmával természetesen készpénzzel is fizethetsz.
  3. Előre utalás: előre utalás esetén a megrendelő a számlát elektronikus úton kapja meg, amely tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat. Kérjük, hogy az utalás közleményében tüntesd fel a neved és a visszaigazolás azonosítóját.
  4. Utánvéttel történő fizetés a futárnak: futárnak immár nem csak készpénzzel tudsz fizetni, hanem akár bankkártyával is.

A megrendelés során kétféle átvételi mód közül választhatsz:

  1. Személyes átvétel a REGIO országos hálózatának bármelyik üzlethelyiségében az aktuálisan rendelkezésre álló készlet függvényében: személyes átvétel esetén a rendelésre a webáruházban feltüntetett árak vonatkoznak. A polcokon szereplő árak ettől eltérhetnek. A megrendelésed elkészültéről e-mailben tájékoztatunk. A személyes átvétellel megrendelt csomagodat 3 munkanapon keresztül tartjuk számodra.
     
  2. Házhozszállítás a GLS Hungary Kft. futárával: házhozszállítás esetén arra kérünk, hogy szállítási elérhetőségnek napközben is elérhető címet, például munkahelyi címet és átvevő nevet, mobiltelefonszámot adj meg, mivel futáraink 08:00 - 17:00 óra között szállítanak.

    A Megjegyzés rovatba beírhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet ("X Y szomszéd veszi át a csomagot", "a megadott szállítási cím a munkahelyem, 4. emelet 520-as szoba", "a pultos hölgy is átveheti a csomagot, hagytam nála pénzt"). Ha a futár nem talál senkit a címen, értesítést hagy, az ott megadott telefonszámon érdeklődni tudsz a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Budapesten akár 22 óráig.

    A házhozszállítás díja belföldi címekre:

    0-10.000,-Ft közötti megrendelés esetén 990,-Ft
    10.000,-Ft – 20.000,-Ft közötti megrendelés esetén: 680,-Ft
    20.000,-Ft feletti megrendelés esetén: INGYENES


  3. PostaPontra szállítás az MPL rendszerével: kényelmesen átveheted a csomagodat az általad kiválasztott PostaPontok egyikén, a Neked megfelelő időpontban, a számodra útba eső helyszínen. A PostaPont szolgáltatás díja 599.- Ft.

 

Viszonteladók és kedvezménnyel vásárlók számára a szállítási díj 1000,-Ft/csomag.

A külföldi címre történő kézbesítés egyedi díjszabás szerint történik, melyről az alábbi táblázatban találsz további információkat. További kérdések esetén kérjük keresd Ügyfélszolgálatunkat a 06 30 206 1000 telefonszámon.

 

Zóna / (Ft/ csomag) < 2 kg  < 3 kg  < 5 kg  < 10 kg 
 1. Zóna  4 000 Ft  4 000 Ft  4 500 Ft  4 500 Ft
 2. Zóna 4 000 Ft  4 500 Ft  4 500 Ft  4 500 Ft
 3. Zóna  6 000 Ft  6 500 Ft  7 000 Ft  7 500 Ft
 4. Zóna  6 500 Ft  7 500 Ft  8 500 Ft  9 500 Ft
 5. Zóna  17 000 Ft  19 000 Ft  23 000 Ft  35 000 Ft
Észak-Amerika, Kanada  13 000 Ft  13 000 Ft  13 000 Ft   13 000 Ft 
Oroszország  16 000 Ft  16 000 Ft  16 000 Ft   16 000 Ft 

 

A 10kg-nál nagyobb csomagok feladása is lehetséges. Ennek díjszabásáról kérjük tájékozódj az Ügyfélszolgálatunknál.

Az átfutási idők az alábbiak szerint alakulnak.

Zónák Országok (munkanap)
1. Zóna  Szlovákia (1), Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország (2)
2. Zóna  Lengyelország, Németország (2), Belgium, Hollandia, Luxemburg, Liechtenstein**, Bulgária, Svájc** (3)
3. Zóna  Dánia (3), Franciaország, San Marino***, Vatikán***, Olaszország (3-5), Nagy-Britannia, Monaco*** (4), Írország (5)
4. Zóna  Litvánia (3), Lettország (4), Spanyolország (4-6), Svédország (4-7), Észtország, Törökország**, Málta (5), Norvégia**, Görögország, Andorra**, Gibraltár***, Portugália, Finnország (5-7), Ciprus (6-7)***
5. Zóna****  Szerbia (2), Bosznia-Hercegovina, Montenegró, Izland (3), Albánia, Macedónia (4), Koszovó (6-7), Feröer-szigetek (8)

 

* Az Átfutási idő táblázatban szereplő adatok tájékoztató jellegűek és nem garantáltak!

** + vámkezelési idő (min. +2 munkanap), +8600 Ft export vámkezelési díj, DDP paritás esetén az export vámkezelési díjon felül a célországban történő vámkezelés díját is számlába állítjuk! (+8600 Ft). A vámkezelés díja címzettenként értendő. Ezen országba történő csomagfeladás előtt egyeztessen a GLS ügyfélszolgálatával a vámkezeléssel kapcsolatban.

*** Ezen országba történő csomagfeladás előtt egyeztessen a GLS ügyfélszolgálatával a vámkezeléssel kapcsolatban.

****A GLS partnerhálózatán keresztül. Ezen országokba történő csomagfeladás előtt egyeztessen a GLSügyfélszolgálatával a 06 (29) 886 694 telefonszámon. Az átfutási idő a vámkezelés idejével hosszabbodhat. A kiviteli vámkezelésdíját a fuvardíj már tartalmazza! A rendeltetési országokban felmerülő egyéb költségeket a címzett fizeti (importvámkezelés, vám, egyéb adminisztrációs költségek).

Az egyes európai országokhoz tartozó szigetekre történő csomagfeladás előtt egyeztessen a GLS ügyfélszolgálatával, a 06 (29) 886 694 telefonszámon.

A vételár és a szállítási költség előre utalása esetén az utalás megérkezését követő 1 munkanapon belül átadjuk a küldeményt a futárszolgálatnak. A futárcég 1 munkanapon belül kézbesíti a küldeményt a vásárlónak.

A vásárlást követő 14 napon belül a vásárlás lemondható (kivéve az elállási korlátozás alatt álló termékek esetében). A 14 napot a termék átvételétől számoljuk, több tételből vagy darabból álló termék esetén az utolsó tétel átvételétől.

Ha szeretné lemondani vásárlását, kérjük, hogy az alábbi linken található elállási nyilatkozatot jutassa el az ugyfelszolgalat@regiotoy.hu email címre, vagy a 1119 Budapest, Nándorfejérvári út 23-25. postacímre: http://www.regiojatek.hu/data/download/elallasi_nyilatkozat_2014.docx

A lemondás után a terméket 14 napon belül szükséges visszaküldenie, vagy átadnia az 1119 Budapest, Nándorfejérvári út 23-25. szám alatt található REGIO üzletben. A termék(ek) visszaküldésének költségét minden esetben a megrendelőnek kell viselnie.

A vásárlás lemondására nincs lehetőség az alábbi esetekben:

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében, a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti
  • olyan termék vagy szolgáltatás esetén, amelynek ára a pénzpiac a REGIO által nem befolyásolható, a jogszabályban meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék
  • olyan zárt csomagolású termék esetén, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az csomagolás felbontása után nem küldhető vissza
  • olyan termék esetén, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel
  • olyan vállalkozási szerződés esetén, amelynél a REGIO a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver esetén, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta
  • hírlap, folyóirat és időszaki lap esetén, az előfizetéses szerződések kivételével
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom esetén, ha a REGIO a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

Milyen esetben érvényes a jótállás?

Hibás teljesítés esetén egyes tartós fogyasztási cikkekre és a felsorolt termékekre vonatkozóan a REGIO jótállásra köteles, mely alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Elérhetőség: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor

Mi a jótállás határideje?

A jótállás időtartalma 1 év, mely a termék átvételekor kezdődik. A jótállási jegy a terméktől külön postai úton érkezik. A jótállás a jótállási jeggyel érvényesíthető.

Milyen esetben élhet a vásárló a termékszavatosság jogával?

A termék hibája esetén a vásárló termékszavatossági igényt érvényesíthet és kérheti a hibás termék javítását vagy cserélését. Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja és a termék hibáját a vásárlónak kell bizonyítania.

Mikor minősül egy termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidővel érvényesítheti a vásárló termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. A határidő elteltével a termékszavatosság jogosultságát elveszti.

Milyen esetekben élhet a vásárló kellékszavatossági jogával?

Hibás termék vagy szolgáltatás teljesítése esetén a vásárló kellékszavatossági igényt érvényesíthet:

  • Kérhet javítást vagy cserélést (kivéve, ha a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna).
  • Ha a javítást vagy a cserélést a vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a REGIO költségére a vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
  • A vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a REGIO adott okot.

Milyen határidőben érvényesíthető a kellékszavatossági igény?

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt áru esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Milyen egyéb feltétele van a kellékszavatossági jog érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta.

A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában is fennállt.

Garanciát adunk minden termékre a termék árától függően, melyet a számlával igazolhat. A gyártók által biztosított garancialevél a küldeményben postázásra kerül.

A termék hibája esetén a vásárló kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti.

Ha segítségre lenne szüksége, vagy bármilyen kérdés merülne fel kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:

Telefonos ügyfélszolgálatunk hétfőtől szombatig reggel 8-tól este 7-ig elérhető.

Be kell-e regisztrálnom, hogy tudjak rendelést leadni?

Nem kell, regisztráció nélkül is lehet rendelni.

Miért érdemes regisztálni?

Ha már egyszer megadtad az adataitad, utána egyszerűbb rendelést leadni. Csak e-mail címet és jelszót kérünk, valamint így használhatod a kívánságlistát és megtekintheted a korábbi megrendeléseidet is.

Mit jelentenek a különböző online rendelési státuszok?

Ha a rendelésed „feldolgozás alatt” státuszban van, akkor kollegáinkhoz beérkezett, de még nem került kiszállításra. Amennyiben megrendelésed „teljesített, lezárva” státuszban van úgy az előkészítési fázis véget ért, a termékeket átadtuk szállításra.

Milyen gyorsan érkezik meg a rendelésem?

Amennyiben házhozszállítást kértél, úgy a rendelésed összekészítését követő munkanapon. Áruházi átvétel esetén, ha az adott áruháznak van készleten a rendelt termékből, akár a rendelés napján is átveheted. Kapacitásunkhoz mérten mindig törekszünk a minél gyorsabb teljesítésre, így legtöbbször a megrendelést követő munkanapon megtörténik annak feldolgozása.

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?

Lehetséges, hogy a levelező rendszered levélszemétnek nyilvánította az automata e-mailt a rendelésről. Kérjük, ellenőrizd, hogy nincs-e a Spam mappádban.

Tudok-e bankkártyával fizetni?

Igen, internetes fizetésre alkalmas bankkártyával a webáruházban is fizethetsz, valamint személyes átvételkor minden üzletünkben lehetséges a bankkártyás fizetés!

Hogyan tudom kiválasztani, hogy melyik színű terméket kérem?

A kosár tartalmánál a Megjegyzés rovatba minden termékhez tudsz írni, minden kérést itt lehet hozzáfűzni az adott termékhez!

Honnan tudom, mikor érkezik a csomag?

A csomagküldés idejéről a megadott e-mail címre értesítést küldünk, de nyomonkövetheted rendelésed sorsát, ahogyan azt a fenti 3-as pontban leírtuk.

Mikor várható a futár érkezése?

A GLS futárszolgálat érkezése hétköznap 07:00 - 17:00 óra között várható.

Mi történik, ha nem talál otthon a futár?

A futár kétszer megpróbálja kézbesíteni a csomagot, ha nem talál senkit otthon a megadott telefonszámon időpontot egyeztet vagy írásos üzenetet hagy.

Nagyker áruházukban vásárolhatok, mint fogyasztó?

Bármelyik nagyker áruházunkban vásárolhat kiskereskedelmi áron fogyasztóként minden kedves vásárlónk.

ÁFÁ-s számlát szeretnék, szükséges ezt jeleznem?

Minden esetben ÁFÁ-s számlát adunk vásárlóinknak, így nem szükséges jelezned annak igényét.

Hol tudok segítséget kérni a rendeléssel és egyéb ügyekkel kapcsolatban?

Két telefonszámot találsz elérhetőségeink között: a +36-30-206-1000 telefonszámon érheted el a webáruház ügyfélszolgálatát, ahol a rendeléseddel, kiszállítással, webáruházunkkal kapcsolatos kérdéseidre kaphatsz választ. A +36-1-206-08-05 telefonszám a REGIO JÁTÉK központi áruházának telefonszáma, ahol termékinformációt kérhetsz, illetve személyes vásárlás ügyében informálódhatsz.

Az alábbi dokumentumokat jobb-klikk "Link mentése másként" opcióval lehet legkönnyebben lementeni. 

 

Általános szerződési feltételek (PDF)

Adatvédelmi tájékoztató

Elállási nyilatkozat

REGIO JÁTÉK logó (PDF) 

REGIO JÁTÉK logó (JPG)