A szabadulószoba, vagy kijutószoba egy bezárt feladatszoba, ahol a díszletek, valamint tárgyak új értelmet nyernek, és ha kellőképpen figyelsz, mindegyik ugyan ahhoz a célhoz vezet: JUSS KI! Persze egyedül nem megy. Érkezhetsz a családoddal, a barátaiddal, esetleg a kollégáiddal vagy a beosztottjaiddal, sőt osztály- vagy sporttársaiddal is. Közösen könnyebben megtaláljátok a kiutat a bezárt szobából! A szabadulós játék ideje alatt különféle kódokat és kulcsokat kell majd használnotok, figyelni minden apró részletre és tárgyi eszközre, melyek a kijutáshoz szükséges megoldásokat hordozzák magukban.
Aladdin - Az elcsent lámpás - ÚJ!
Réges - régen a mesés keleten élt egy igen szegény, de bátor és okos ifjú, Aladdin. Legjobb barátjával, egy kismajommal élték mindennapjaikat. Történt egyszer, hogy a sivatag homokjában rátaláltak egy öreg lámpásra. Az ifjú nagyon megörült neki főleg, miután megtudta a lámpás csodás tulajdonságát: fénye elvezeti az elrejtett kincsekhez. Több se kellet az ifjúnak, az értékes lámpást hazavitte, s szobája mélyére rejtette. De sajnos az éj leple alatt tolvajnők elcsenték az értékes kincset, másnap a lámpásnak már csak hűlt helye maradt.
De mire is jó egy igaz barát? A beszélő kis majom álmatlanul aludt aznap éjszaka, így éppen szemtanúja volt a három tolvajnő által elkövetett rablásnak. Egy darabig követte őket az éj leple alatt, de a Szezám barlang mélyére már nem volt bátorsága utánuk menni. Így hát hazasietett és elmesélte az ifjúnak, hogy mi is történt az éjszaka.
Itt az idő, lépjetek a szegény ifjú helyébe és a kismajom segítségével keressétek meg a lámpást, siessetek nagyon, nehogy a barlang mélyén ragadjatok!
2-4 FŐS CSAPATOKNAK, 8 ÉVES KORTÓL , JÁTÉKIDŐ KB. 60 PERC
Lezáratlan NASA akták - Ősi idegenek Egyiptomban
Sir Mokh, a lovaggá ütött brit tudós, NASA kutató az ősi idegenek- földönkívüli lények nyomait kutatta és eközben feltalálta az időgépet. Találmányával visszautazott az ősi Egyiptomba és ott nyoma veszett, amikor találkozott az ufókkal, akik az ősi egyiptomi civilizációt létrehozták és elhagyta velük a bolygót mindörökre.
A CSAPAT -ami a NASA titkos felderítő egysége és a szervezet lezáratlan aktáinak feltárásával foglalkozik- csak annyit tud, hogy Sir Mokh előző este eltűnt az irodájából, így a feladat: megtudni, hogy mi történt a NASA kutatóval, utána menni a múltba, kideríteni az igazságot, majd visszajönni a jelenbe a FÉREGLYUKON át.
Elég ügyesek vagytok a csapatoddal, hogy megfejtsétek a rejtélyt? Gyertek és próbáljátok ki magatokat!
2-6 FŐS CSAPATOKNAK, 10 ÉVES KORTÓL • JÁTÉKIDŐ KB. 60 PERC
Online foglalás